Saturday, April 28, 2012

ko ade Hari Kantin?

Assalamualikum..^^

hari ni.. kolej aku ade event besar selama aku hidup kat kolej ni.
sebelum ni kolej aku tak pernah pun jadi tuan rumah. alhamdulillah semester ni ade jugak.. sebab kolej sebelum ni kecik je. sekarang dah pindah kolej kat kuala pilah. so memang agak besar la. tapi masih baru lagi. bau kapur simen pun tak hilang lagi.

Hari Kantin ni melibatkan beberapa kolej lain. seperti Kolej Pembantu Perubatan Seremban, Kolej Jururawat Melaka, Kolej Jururawat Masyarakat Port Dickson.

dan menjadikan ia adalah event yang sangat besar dengan kehadiran Dato SUB melancarkan perasmian Gaya Hidup sihat. dalam ucapannya dia menegaskan " kalau anda tak jaga kesihatan kita, anda tidak layak jadi anggota kesihatan" takut pulak bila dato' cakap cenggitu~-.-'

ade nampak kantin x?



mana kantin? mana mana?

spot me!
mana kantin mana mana?

tak nampak kantin pun kan.. tapi hari ni betul betul dah mengimbau kembali kenangan hari terbuka kat sekolah. kalau nak beli makanan kena pakai kupon. ingat tak. ingat tak?
malangnya no. ni tak bertuah pun-.-' tak tahu kenapa diberi nama "bertuah"

tak pun dengan nada macam ni." bertuah punya no!!"
"bertuah punya budak"

haha bertuah

yang penting hari ni memang kenyang giler^^  

entry kekenyangan dari El-Janna
sekian^^

7 comments:

Arif Aiman said...

oke. bila dah masuk u, tak pernah ada hari hari macam ni. teringat time sekolah ~_~

saya said...

http://sayaiylia.blogspot.com/2012/04/blog-awesome-sesi-iii.html

review awak sudah :)

shahrazali said...

comel la kawan2 awk janna.........hehehe..

Namee Roslan said...

mana gambo makanan?? heheh

CIK TOM said...

wah semua nurse comel2 eh..hee

Yaya Azura aka Naz Azra said...

utk spot me tak de dalam gambar kan...
haha..tukang snap gambar..

c'axoera ヅ said...

kantin ada hari ke? heheh

Yang Tertarik

Yang menarik